Hvordan får jeg lastet inn bildet i forumet. Jeg tenker da på det bildet du ser når du har lagt inn ett innlegg\svar
Startet av H.Larsen, Jun 29 2005 11:07
6 svar i denne tråden
Skrevet 29. Jun 2005 - 11:07
Member of DKM
Skrevet 29. Jun 2005 - 13:27
Ingen som kan noe om dette ??
Hvor er administratorene ??
Hvor er administratorene ??
Member of DKM
Skrevet 29. Jun 2005 - 13:30
H.Larsen, 29 Jun 2005 11:07, skrev:
Hvordan får jeg lastet inn bildet i forumet. Jeg tenker da på det bildet du ser når du har lagt inn ett innlegg\svar
[img ]http://linktilbilde.jpg[/img]
ta bort mellomrommet bak img
Dette innlegget har blitt endret av frodeh: 29. Jun 2005 - 13:31
Etter 10 år med høyere utdanning har jeg endelig funnet ut at jeg har valgt feil. Det var sportsfisker jeg ville bli.
Frode Ørbeck Hansen
http://www.fiskejuntaen.com
Skrevet 29. Jun 2005 - 22:02
Opplasting av bilder til forumet vårt er kun mulig i Fluebinding, Med flua på tur, Insekter og Byttedyr og Kjøp og Salg.
I disse forumene ligger det et lite felt nede på "Nytt innlegg-siden" hvor du kan bla deg fram til en fil på maskinen din.
Du kan gjerne linke til bilder i alle våre forum, men da må bildet allerede ligge på nettet. Da bruker du koden som ble nevnt i forrige post.
Håper dette var til hjelp.
I disse forumene ligger det et lite felt nede på "Nytt innlegg-siden" hvor du kan bla deg fram til en fil på maskinen din.
Du kan gjerne linke til bilder i alle våre forum, men da må bildet allerede ligge på nettet. Da bruker du koden som ble nevnt i forrige post.
Håper dette var til hjelp.
Skrevet 29. Jun 2005 - 23:29
Mulig jeg skrev litt utydelig, men det jeg lurte på : hvordan får jeg mitt eget profilbilde ? ( det som vises helt til venstre i skjermbilde når du har lagt til ett innlegg\svar, og forøvrig ellers også) Takk for svar så langt.
Member of DKM
Skrevet 30. Jun 2005 - 01:01
Da går du inn på "Mitt kontrollpanel" og velger "Endre avatarvalg" i menyen som heter Personlig profil.
Maks størrelse på bildet er 140 x 150 pixler og 50kb.
Maks størrelse på bildet er 140 x 150 pixler og 50kb.
Skrevet 30. Jun 2005 - 10:20
Ja se der var'n på plass! Takk for hjelpen.
Member of DKM
1 brukere har lest denne tråden
0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere