Var oppi "et vann" i Nordmarka 13min på sykkel fra Nittedal, på ca 350moh tirsdag.
Vaket enormt mye ørret mellom 1 og 3 kilo, (10-15vak hele tiden). Ytters få vak som stammet fra mindre fisk... Marginata, fuscogrisea, fjærmygg og maur var aktuelt. Ingen eksplosiv klekking.
Kun en fisk vaket innenfor kastehold iløpet av 3timer.
Den var etter min marginata parachute, men ble ikke skikkelig kroket. ca kiloen.
Skal opp igjen i dag! Måtte dessverre dra tidlig sist, akkurat da fisken begynnte å trekke mot land.....
Trenger ikke å dra til New Zealand for å finne stor fisk:) Bare å være litt lokalkjent.
Nå løsner det MAX i marka!!
Fluefiskerhilsen, Andreas Lium, en lykkelig gutt...
Nordmarka, mye insekter og STOR fisk!!!
Startet av , May 23 2002 11:54
6 svar i denne tråden
Skrevet 23. May 2002 - 11:54
Skrevet 23. May 2002 - 11:57
Er du en av de som deltar i birkebeinerrittet eller? Eller mer som meg som får melkesyra med en gang? Bare prøver å lokalisere vannet
Skrevet 03. Jun 2002 - 10:40
Jeg tipper det er Elvann som har en liten øy i midten, stemmer det?
Tok en ørret på 1,8 der i fjor sommer. Ganske bra størrelse på den.
Absolutt et vann som er verdt å forsøke. Ganske vanskelig å finne orntlige plasser for fluefiske, men det går. :D
Tok en ørret på 1,8 der i fjor sommer. Ganske bra størrelse på den.
Absolutt et vann som er verdt å forsøke. Ganske vanskelig å finne orntlige plasser for fluefiske, men det går. :D
Skrevet 03. Jun 2002 - 22:05
det er 5, eller 6 øyer i vannet...
-Fluefiskerhilsen, Andreas Lium
-Fluefiskerhilsen, Andreas Lium
Skrevet 03. Jun 2002 - 22:36
Det er nok Elvann. Men det skal sies at gutten har bra trøkk i låra hvis han sykler dit opp på 19 min...
Skrevet 04. Jun 2002 - 11:13
sportslig hilsen, andreas lium
Skrevet 04. Jun 2002 - 23:06
13 min var det ja. Selv Cippolini (med doping) ville hatt problemer med det. :D Selv senket jeg persen til 24 min idag. Men fisk å snakke om ble det ikke...
1 brukere har lest denne tråden
0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere