Hopp til innhold

- - - - -

Forsinkelse på "Siste fra forumet" på forsiden

• Du kan ikke svare på denne tråden
3 svar i denne tråden

#1 Tom Larsen

• Medlem
  • 1352 Innlegg:
  • Kjønn:Mann
  • Interesser:Team Loop Norge

Skrevet 26. Apr 2008 - 10:26

Jeg har stusset litt over at det i det siste har blitt så veldig lang forsinkelse på "Siste fra forumet" på forsiden.

F.eks. så står nå "Billig kano" øverst, siste posten her er fra i dag kl. 00:19. Klikker jeg meg inn på http://www.fluefiske.net/forum/ , så er det en rekke innlegg som er postet mye senere, f.eks. i "Snøre til Loop LYL" der siste innlegg er i dag kl. 11:11. Det er nesten 11 timer forsinkelse, eller er det noe jeg ikke skjønner her (det ville i såfall ikke vært første gangen)...... :msn-wink:

Hvorfor går oppdateringen så utrolig sent her?

#2 moby

• Medlem
  • 1904 Innlegg:

Skrevet 26. Apr 2008 - 12:57

Vis innleggTom Larsen, 26. Apr 2008, 11:26, skrev:

Jeg har stusset litt over at det i det siste har blitt så veldig lang forsinkelse på "Siste fra forumet" på forsiden.

F.eks. så står nå "Billig kano" øverst, siste posten her er fra i dag kl. 00:19. Klikker jeg meg inn på http://www.fluefiske.net/forum/ , så er det en rekke innlegg som er postet mye senere, f.eks. i "Snøre til Loop LYL" der siste innlegg er i dag kl. 11:11. Det er nesten 11 timer forsinkelse, eller er det noe jeg ikke skjønner her (det ville i såfall ikke vært første gangen)...... :msn-wink:

Hvorfor går oppdateringen så utrolig sent her?

Merket det selv også, men trodde det bare var mine meldinger som var forsinket pga innstillinger i nettleseren min :blush:
"The mind is like a parachute. It doesn't work unless it's open"

Når jeg har fått det jeg skal ha, og vel så det,
og du har fått det du skal ha, og knapt nok det,
da er jeg fornøyd.

Her slutter internett

#3 Filip

Teknisk ansvarlig | Fluefiske.net

• Fluefiske.net
  • 815 Innlegg:
  • Skype-ID:Filipbl
  • Interesser:Fiske, foto og musikk
  • Favorittfiske:Anadromt

Skrevet 26. Apr 2008 - 14:58

Jeg har endret noen av innstillingene for dette. Skal følge med og se om den reagerer kjappere nå.
Filip Blaauw - Fluefiske.net
Facebook: facebook.com/fluefiskenet
Twitter: @fluefiskenet

#4 Tom Larsen

• Medlem
  • 1352 Innlegg:
  • Interesser:Team Loop Norge

Skrevet 26. Apr 2008 - 20:04

Vis innleggFilip, 26. Apr 2008, 15:58, skrev:

Jeg har endret noen av innstillingene for dette. Skal følge med og se om den reagerer kjappere nå.
Hei Filip!

Det har hjulpet litt, men den er fremdeles ganske treg! :msn-wink:

Det øverste innlegget på "Siste fra forumet", er i "Klumptips for Sage 9143 Z-axis" som var postet for 1,5 timer siden.

1 brukere har lest denne tråden

0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere