Hei !
Har hatt noen poster som jeg ønsker å avslutte / lukke for ytterlig diskusjon. Kjenner samme funksjonaliteten fra andre forum. Har dere tatt dette ibruk ? Jeg har prøvd å søke etter dette i forumet, men finner det ikke.
D-M
Lukke/avslutte en post?
Startet av daghoi, Mar 15 2009 08:49
2 svar i denne tråden
Skrevet 15. Mar 2009 - 08:49
Skrevet 15. Mar 2009 - 09:18
Personlig synes jeg det er bra det ikke finnes en slik funksjon. Hvis du har fått det svaret du ønsket ut fra spørsmålet du stilte,så spiller det vel ingen rolle for deg om tråden ruller videre? Send mods en melding om du ønsker en diskusjon avsluttet,så tar de stilling til om det er ok.
Speydork`s space...... SILENCE!...i`ll kill you!
Skrevet 19. Mar 2009 - 12:30
Speydork svarte vel i grunn ganske så godt, men du skal få en litt mer offisiell uttale også. Diskusjonstråder som ikke bryter mot retningslinjene vil ikke bli stengt/slettet. Selv om du føler du har fått svar på det du lurte på er det ganske mange som leser forumet uten å delta aktivt selv som har nytte av at tråden løper videre. Når det gjelder selges/kjøpes forumene kan du enten sende en PM til en av moddene eller endre tittel på tråden din til solgt/kjøpt så går vi gjennom og sletter.
Magnus Haugen
1 brukere har lest denne tråden
0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere