Hei, er det noen som har tips på en campingplass ved sjøen som har åpent hele året, hvor sjøørretfiske er mulig. Helst i vestfold eller telemark. Leter etter en fin plass vi kan sette campingvognen.
3 svar i denne tråden
Skrevet 04. Dec 2009 - 19:32
Skrevet 26. Dec 2009 - 17:54
Kvast, 4. Dec 2009, 19:32, skrev:
Hei, er det noen som har tips på en campingplass ved sjøen som har åpent hele året, hvor sjøørretfiske er mulig. Helst i vestfold eller telemark. Leter etter en fin plass vi kan sette campingvognen.
Sjekk ut Sand camping mellom Holmestrand og Horten
A bad day fishing beats the hell out of an excellent day at work
Skrevet 27. Dec 2009 - 14:34
Furustrand utenfor Tønsberg/sør for Slagen er en flott plass. Her her du kilometervis med supre lettvada sjøørretplasser og godt fiske på havabbor. Flott plass med fine sanitærforhold og en hyggelig restaurant med ok mat og atmosfære, og hvor det i helgene er livemusikk og litt liv og røre. Plassen ligger i sjøkanten med utsikt over hele ytre Oslofjord!
Har seilbåten på Vallø en km sør for campingplassen og kjenner området godt, og treffer til stadighet fluefiskende sjøørretjegere!!
Har seilbåten på Vallø en km sør for campingplassen og kjenner området godt, og treffer til stadighet fluefiskende sjøørretjegere!!
Mattis!
"90% av det jeg tjener bruker jeg på fluefiske, resten sløser jeg bort!"
"90% av det jeg tjener bruker jeg på fluefiske, resten sløser jeg bort!"
Skrevet 25. Apr 2010 - 14:06
hei, da ble det campingplass på stretre i stavern, noen andre fluefiskere som holder til der?
1 brukere har lest denne tråden
0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere