Bilder fra FotoKnudsen
Skrevet 20. Dec 2009 - 17:44
Er bare vanlige bilder, og nesten alle blir vist i forhåndsvisning. men er kul umulig å få postet selve posten
Virker elegant på ett annet forum....
Only an extraordinary person would risk being outsmarted by a creature often less than twelve inches long, over and over again
Skrevet 21. Dec 2009 - 20:17
lars p, 20. Dec 2009, 17:44, skrev:
Er bare vanlige bilder, og nesten alle blir vist i forhåndsvisning. men er kul umulig å få postet selve posten
Virker elegant på ett annet forum....
Jeg ser at Fotoknudsen sier følgende om minnebanken:
Sitat
Alternativet er å laste ned bildene fra Fotoknudsen og laste de opp på feks. Flickr eller liknende bildeserver synlig for alle.
www.joakimandreassen.com
A circle is the reflection of eternity. It has no beginning and it has no end.
- Maynard James Keenan
Skrevet 21. Dec 2009 - 20:51
Joakim, 21. Dec 2009, 20:17, skrev:
Jeg ser at Fotoknudsen sier følgende om minnebanken:
Dette underbygger teorien min om at IMG-linkene dine blir avvist pga. at kommer til å være døde linker....om ca et år:-)
Alternativet er å laste ned bildene fra Fotoknudsen og laste de opp på feks. Flickr eller liknende bildeserver synlig for alle.
Merkelig siden forumet er vel helt lik deres plattform. og jeg har da lagt ut masse bilder her før uten det problemet og de linkene virker da fortsatt ! ( feks http://fluefiske.net...showtopic=23092 ).
En annen ting er jo at ca 20 bilder vises i forhåndsvisning , men noen få blir ikke synlige .
Only an extraordinary person would risk being outsmarted by a creature often less than twelve inches long, over and over again
Skrevet 21. Dec 2009 - 20:52
Skrevet 21. Dec 2009 - 21:20
lars p, 21. Dec 2009, 20:51, skrev:
En annen ting er jo at ca 20 bilder vises i forhåndsvisning , men noen få blir ikke synlige .
Må spørre Filip til råds for ytterligere bistand i denne saken. Har sendt ham link...
Uansett: Det er lurere å bruke Flickr som hosting for bilder...så ligger de der til du sletter dem. Og ikke til Fotoknudsen sletter deg som bruker...
www.joakimandreassen.com
- Maynard James Keenan
Skrevet 22. Dec 2009 - 06:16
Joakim, 21. Dec 2009, 21:20, skrev:
Må spørre Filip til råds for ytterligere bistand i denne saken. Har sendt ham link...
Uansett: Det er lurere å bruke Flickr som hosting for bilder...så ligger de der til du sletter dem. Og ikke til Fotoknudsen sletter deg som bruker...
Du ser bildet over? , det viser jo at det virker enda . Men ikke ALLE bildene tydeligvis...
Ang fotoknudsen og flickr så er vel sjansen minst like stor for at flickr går konk....
Skrevet 22. Dec 2009 - 12:45
Det skal i grunnen virke helt fint, så sant linken til bildet er en reell adresse. Men med litt flere opplysninger om bildene dine og hvor du prøvde å laste dem inn, skal jeg prøve å hjelpe!
Skrevet 22. Dec 2009 - 15:44
Filip, 22. Dec 2009, 12:45, skrev:
Det skal i grunnen virke helt fint, så sant linken til bildet er en reell adresse. Men med litt flere opplysninger om bildene dine og hvor du prøvde å laste dem inn, skal jeg prøve å hjelpe!
Prøvde og legge dem inn i en tråd under utlandet. Filene er jpg filer , og du kan jo bare sjekke bildet over i tråden her så får du jo alle data .
Skrevet 22. Dec 2009 - 23:31
lars p, 22. Dec 2009, 06:16, skrev:
Poenget mitt er bare at Fotoknudsens bildedatabase ikke er ment som en lagringsplass utenom til eget bruk før man bestiller print av bildene sine eller laster dem ned. Eller sender link til sine venner slik at de kan gjøre det samme. Og at det finnes horder av bedre muligheter. For eksempel Flickr.
www.joakimandreassen.com
- Maynard James Keenan
Skrevet 23. Dec 2009 - 13:08
Kan jeg da linke til det andre forumet der bildene virker da eller ?
Skrevet 23. Dec 2009 - 13:16
Link i vei hvis du ikke gidder å vente til Filip har fått sett nærmere på saken.
www.joakimandreassen.com
- Maynard James Keenan
Skrevet 23. Dec 2009 - 13:23
Men skal gi Filip ett par dager jeg
Skrevet 23. Dec 2009 - 14:05
Frem til da kan man ihvertfall se bildene her : http://fluefiske.net...showtopic=29385
1 brukere har lest denne tråden
0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere