hei, jeg vurderer å kjøpe ny stang og har snust litt på hardy deamon 4 stang.
den ligger i nogenlunde riktige prisklasse.
har noen erfaring med denna stanga eller erfaringer som tilsier at jeg burde kjøpe noe annet??
evnt bare meninger om stenger i denna prisklassen??
Lurer på å kjøpe ny stang
Startet av thomasdebess, Mar 20 2010 23:44
4 svar i denne tråden
Skrevet 20. Mar 2010 - 23:44
Skrevet 21. Mar 2010 - 14:03
Se på Guideline sin lpxe. Det er en utrolig god stang. Har blitt kåret til årets stang.
Gå inn i en butikk å snakk med en som har peiling.
Prøv å holde begge stengene
Gå inn i en butikk å snakk med en som har peiling.
Prøv å holde begge stengene
Dette innlegget har blitt endret av soma24: 21. Mar 2010 - 22:03
Skrevet 21. Mar 2010 - 19:10
thomasdebess, 20. Mar 2010 - 23:44, skrev:
hei, jeg vurderer å kjøpe ny stang og har snust litt på hardy deamon 4 stang.
har noen erfaring med denna stanga eller erfaringer som tilsier at jeg burde kjøpe noe annet??
Vet ikke om du snakker om enhånds eller tohånds. Jeg prøvde en tohånds 15 foter Demon 4 delt i Skottland for noen uker siden. Brukte den et par dager og den er meget bra.
Er ikke i tvil om hva jeg ville valgt, men smak og behag kan diskuteres som kjent.
Nestemann som skriver her sier noe helt annet
http://roar-l.blogspot.com/
Elver og de vesener som lever i vann fenger det kloke menneske til tanke og undring mens dåren bare går tankeløs forbi........

Elver og de vesener som lever i vann fenger det kloke menneske til tanke og undring mens dåren bare går tankeløs forbi........
Skrevet 21. Mar 2010 - 21:32
blir nok en 1 hånds 4-5er stang.
jeg har en liten følelse av at Hardy er oppskrytt. ihvertfall til den prisen. men jeg tar helt sikert feil???
jeg har en liten følelse av at Hardy er oppskrytt. ihvertfall til den prisen. men jeg tar helt sikert feil???
Skrevet 22. Mar 2010 - 18:57
Den minner en del om Loop Multi, som ligger på omtrent samme pris. Lettkastet og moderat rask. Den føyer seg fint inn i rekken av gode stenger i dette prisleiet.
www.utras.net
1 brukere har lest denne tråden
0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere