Numedalslågen 2010: - God start
Startet av Anne, May 16 2010 01:28
8 svar i denne tråden
Skrevet 16. May 2010 - 01:28
Anne J. Backsæther – Fluefiske.net
Fluefiskeførkje
Fru Lucky Fly
Facebook: Facebook.com/fluefiskenet
Twitter: @fluefiskenet
'Alle dessa dagarna som kom och gick, inte visste jag at det var livet'
Stig Johansson, svensk poet
Laks: 10,8 kg | Laks på enhånds/switch: Ca 5,5 kg | ørret: 3,2 kg | Harr: Ca 1 kg | Abbor: Uhell | Skjell: 0,05 kg | Sjøørret i elv: Ca 2 kg | Sild: Ca 0,2 kg
Laksens Gang
Fluefiskeførkje
Fru Lucky Fly
Laks: 10,8 kg | Laks på enhånds/switch: Ca 5,5 kg | ørret: 3,2 kg | Harr: Ca 1 kg | Abbor: Uhell | Skjell: 0,05 kg | Sjøørret i elv: Ca 2 kg | Sild: Ca 0,2 kg
Laksens Gang
Skrevet 16. May 2010 - 08:12
De er tatt på reke eller mark!!!
Skrevet 16. May 2010 - 09:00
Mest trolig, dessverre, men vi kan jo «følge» statistikken i Numedalslågen på denne tråden utover sesongen.
Anne J. Backsæther – Fluefiske.net
Fluefiskeførkje
Fru Lucky Fly
Laksens Gang
Fluefiskeførkje
Fru Lucky Fly
Laksens Gang
Skrevet 16. May 2010 - 10:32
Skjelden å se flufiskere i stressless så det er nok ikke det ; =
Skrevet 16. May 2010 - 12:18
Ikke akkurat et fiske som bør få så alt for mye oppmerksomhet på et fluefisker forum.
Oppankret fiske (både båt og redskap) med reke og mark i oppgangshindrende høler er vel lite forenlig med hva man bør omtale som sportsfiske
Oppankret fiske (både båt og redskap) med reke og mark i oppgangshindrende høler er vel lite forenlig med hva man bør omtale som sportsfiske
Dette innlegget har blitt endret av Nobody: 16. May 2010 - 12:19
Skrevet 04. Jul 2010 - 15:29
Trodde dere bare dro på litt da dere sa stressless, men etter å ha kikka på bildene ser jeg at de late lokale heltene faktisk har drilla fast stressless i de små jollene
Fy faen...heia Norge sier jeg bare. Noe av det mest patetiske jeg noensinne har sett...
Fy faen...heia Norge sier jeg bare. Noe av det mest patetiske jeg noensinne har sett...
Skrevet 04. Jul 2010 - 17:43
Laksefiske skal være avstressende folkens!!
Sjøl ligger jeg rimelig avstressa sammen med Mari laaangt unna laks og ørret i seilbåten trygt ankra opp i ei uthavn litt nord for Risør!
.....meeen... har med ei 7er stang, vadere og sjøfluer for makrellen!! (..og minnerike bilder fra Orkla sammen med Robin, Jens Petter, Hermod og Torgeir på Macen fra uke 23)
LOVER Å VÆRE I HAVN FØR MATTISDAGEN I OKTOBER!!
Sjøl ligger jeg rimelig avstressa sammen med Mari laaangt unna laks og ørret i seilbåten trygt ankra opp i ei uthavn litt nord for Risør!
.....meeen... har med ei 7er stang, vadere og sjøfluer for makrellen!! (..og minnerike bilder fra Orkla sammen med Robin, Jens Petter, Hermod og Torgeir på Macen fra uke 23)
LOVER Å VÆRE I HAVN FØR MATTISDAGEN I OKTOBER!!
Dette innlegget har blitt endret av Mattis!: 04. Jul 2010 - 17:44
Mattis!
"90% av det jeg tjener bruker jeg på fluefiske, resten sløser jeg bort!"
"90% av det jeg tjener bruker jeg på fluefiske, resten sløser jeg bort!"
1 brukere har lest denne tråden
0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere