Hopp til innhold

- - - - -

Hvordan kan jeg se nye svar siden sist jeg var logget på?

2 svar i denne tråden

#1 MariusN

• Medlem
  • 752 Innlegg:
  • Kjønn:Mann
  • Favorittfiske:laks/SØ

Skrevet 22. Aug 2010 - 13:02

Hei

Savner noen funksjonaliteter mtp det gamle oppsettet deres.

1.) Hvordan kan jeg se nye svar siden sist jeg var logget på?
2.)Hvorfor oppdateres ikke sidepanelet seg når nye innlegg har kommet inn? Føler at jeg må lete etter nye innlegg...

FFS har en to linker som lar deg se siste innlegg siden forrige "session" samt nye innlegg i dine samtaler. Utrolig fin sak:)

Marius

#2 lars p

• Medlem
  • 1131 Innlegg:
  • Interesser:Fisking , fotball og foto
  • Favorittfiske:Oppstrøms nymfe eller tørrflue på stor ørret/røye

Skrevet 22. Aug 2010 - 14:29

Vis innleggFlyfisher81, 22. Aug 2010 - 13:02, skrev:

Hei

Savner noen funksjonaliteter mtp det gamle oppsettet deres.

1.) Hvordan kan jeg se nye svar siden sist jeg var logget på?
2.)Hvorfor oppdateres ikke sidepanelet seg når nye innlegg har kommet inn? Føler at jeg må lete etter nye innlegg...

FFS har en to linker som lar deg se siste innlegg siden forrige "session" samt nye innlegg i dine samtaler. Utrolig fin sak:)

Marius

Merkelig at du ikke kan se nye innlegg . Sålenge du er logget inn skal jo hvert underforum bli merket med mørkeblå firkant hvis det er nye innlegg der. Og inne i selve delforumet trykker du på det orange merket og kommer direkte til siste nye innlegg i tråden.

Sidepanelet oppdateres vel bare mot helt nye tråder. Nå ligger denne tråden øverst.

Du har en mulighet øverst på siden . der står det vis nytt innhold . Da skal alle nye tråder siden sist innlogging komme opp
Lars P

Only an extraordinary person would risk being outsmarted by a creature often less than twelve inches long, over and over again

#3 MariusN

• Medlem
  • 752 Innlegg:
  • Favorittfiske:laks/SØ

Skrevet 22. Aug 2010 - 14:33

Vis innlegglars p, 22. Aug 2010 - 14:29, skrev:

Merkelig at du ikke kan se nye innlegg . Sålenge du er logget inn skal jo hvert underforum bli merket med mørkeblå firkant hvis det er nye innlegg der. Og inne i selve delforumet trykker du på det orange merket og kommer direkte til siste nye innlegg i tråden.

Sidepanelet oppdateres vel bare mot helt nye tråder. Nå ligger denne tråden øverst.

Du har en mulighet øverst på siden . der står det vis nytt innhold . Da skal alle nye tråder siden sist innlogging komme opp

Ser man det! Da skal ikke jeg klage lenger:)

Takk skal du ha!

1 brukere har lest denne tråden

0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere