Hardy Sintrix
Skrevet 10. Nov 2010 - 18:27
Forøvrig tror jeg ikke stengene blir levert tilbake etter kun et par dagers testing.
Men du vet; meg og lumis. Er jo et annet merke som ligger mitt hjerte nærmest. Man kjøper da ikke stenger fra et ferskt firma med mindre enn 150 års erfaring å trekke på ;-)
Ronny S
Skrevet 10. Nov 2010 - 19:14
Er det noen som kunne tenke seg å ta noen målinger på stengene? (CCS)
Det hadde vært flott hvis noen gidder.
Tom.
Albert Einstein.
Skrevet 10. Nov 2010 - 19:57
Ronnys, 10. Nov 2010 - 18:27, skrev:
Forøvrig tror jeg ikke stengene blir levert tilbake etter kun et par dagers testing.
Men du vet; meg og lumis. Er jo et annet merke som ligger mitt hjerte nærmest. Man kjøper da ikke stenger fra et ferskt firma med mindre enn 150 års erfaring å trekke på ;-)
Ronny S
Det er jo sant, stangbygging er et fag som krever mer enn skarve 30 år for å lære seg skikkelig!
Når det er sagt, så har jo Loomis et lite handicap når det gjelder det estetiske i forhold til de andre amerikanske toppmerkene det er naturlig å sammenligne dem med. Som gammel castingutøver (der snakker vi bruksstenger med stor B
Skrevet 10. Nov 2010 - 22:18
Ronny S
Skrevet 12. Nov 2010 - 18:05
At de kaster godt har mye med snørevalget å gjøre.
Det jeg tenkte på var at harde fakta ville gi data som mange andre kan ha glede av.
Det tar jo ikke særlig lang tid å gjøre det heller.
Tom.
Albert Einstein.
Skrevet 19. Nov 2010 - 20:14
Endelig lanserer G. Loomis sin nye stangteknologi på toppen av GLX etter måneder og år med hemmelighetskremmeri, og vi har nå fått inn demostengene! Stengene vil være tilgjengelig i butikken i Sandefjord til og med onsdag 24.11, og vi inviterer deg til å komme og prøve dem hos oss. Du har nå sjansen til å være en av landets første til å kaste med G. Loomis NRX - og du kan forhåndsbestille din favoritt!
Så da kan de som er omkring dette stedet teste. Observerer at mye skjer lite sentralt i dette landet.
1 brukere har lest denne tråden
0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere