Hopp til innhold

- - - - -

Hardy Sintrix

25 svar i denne tråden

#21 Ronnys

• Medlem
  • 576 Innlegg:
  • Interesser:Fluefiske i ferskvann og varmt havvann, Mac
  • Favorittfiske:Harr, ørret, røye, bonefish ...

Skrevet 10. Nov 2010 - 18:27

Er jo ikke værre enn at du tar en telefon ned til herren i sjappa der vi møttes sist. Han har nok mer fakta å bidra med.
Forøvrig tror jeg ikke stengene blir levert tilbake etter kun et par dagers testing.
Men du vet; meg og lumis. Er jo et annet merke som ligger mitt hjerte nærmest. Man kjøper da ikke stenger fra et ferskt firma med mindre enn 150 års erfaring å trekke på ;-)

Ronny S

#22 Tom Syversen

• Medlem
  • 2784 Innlegg:

Skrevet 10. Nov 2010 - 19:14

Hei Ronny,Tom og "banditter".
Er det noen som kunne tenke seg å ta noen målinger på stengene? (CCS) :biggrin:
Det hadde vært flott hvis noen gidder.

Tom.
You can never solve a problem on the level on which it was created.
Albert Einstein.

#23 Tom Larsen

• Medlem
  • 1348 Innlegg:

Skrevet 10. Nov 2010 - 19:57

Vis innleggRonnys, 10. Nov 2010 - 18:27, skrev:

Er jo ikke værre enn at du tar en telefon ned til herren i sjappa der vi møttes sist. Han har nok mer fakta å bidra med.
Forøvrig tror jeg ikke stengene blir levert tilbake etter kun et par dagers testing.
Men du vet; meg og lumis. Er jo et annet merke som ligger mitt hjerte nærmest. Man kjøper da ikke stenger fra et ferskt firma med mindre enn 150 års erfaring å trekke på ;-)

Ronny S

Det er jo sant, stangbygging er et fag som krever mer enn skarve 30 år for å lære seg skikkelig! :msn-wink:

Når det er sagt, så har jo Loomis et lite handicap når det gjelder det estetiske i forhold til de andre amerikanske toppmerkene det er naturlig å sammenligne dem med. Som gammel castingutøver (der snakker vi bruksstenger med stor B :biggrin: ) er jeg tidvis litt blind for det estetiske og Steve har jo tidligere lykkes med å lage mange knallgode stenger opp gjennom årene.

#24 Ronnys

• Medlem
  • 576 Innlegg:
  • Interesser:Fluefiske i ferskvann og varmt havvann, Mac
  • Favorittfiske:Harr, ørret, røye, bonefish ...

Skrevet 10. Nov 2010 - 22:18

Jeg tror ikke "bandittene" er så opptatt av å måle stengene. For dem betyr det mer at de kaster godt.

Ronny S

#25 Tom Syversen

• Medlem
  • 2784 Innlegg:

Skrevet 12. Nov 2010 - 18:05

Skjønner godt det Ronny. :biggrin:
At de kaster godt har mye med snørevalget å gjøre.
Det jeg tenkte på var at harde fakta ville gi data som mange andre kan ha glede av. :clapping:
Det tar jo ikke særlig lang tid å gjøre det heller.

Tom.
You can never solve a problem on the level on which it was created.
Albert Einstein.

#26 svensvik

• Støttemedlem
  • 714 Innlegg:
  • Kjønn:Mann
  • Favorittfiske:Laks

Skrevet 19. Nov 2010 - 20:14

Et nyhetsbrev i kveld sier:

Endelig lanserer G. Loomis sin nye stangteknologi på toppen av GLX etter måneder og år med hemmelighetskremmeri, og vi har nå fått inn demostengene! Stengene vil være tilgjengelig i butikken i Sandefjord til og med onsdag 24.11, og vi inviterer deg til å komme og prøve dem hos oss. Du har nå sjansen til å være en av landets første til å kaste med G. Loomis NRX - og du kan forhåndsbestille din favoritt!

Så da kan de som er omkring dette stedet teste. Observerer at mye skjer lite sentralt i dette landet.

1 brukere har lest denne tråden

0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere