Hopp til innhold

- - - - -

Bohuslenpåske og fluefiske... voila...

2 svar i denne tråden

#1 Mattis!

• Medlem
  • 1517 Innlegg:

Skrevet 17. Apr 2011 - 13:29

Satte ut seilbåten på fredag (Vallø Tønsberg), og i morgen seiler Mari og jeg med skuta til Koster full av alt vi vi trenger for ei uke pluss en kjempebag full av av alt jeg trenger sjøørretfiske i vakre bukter og viker på eventyrlige Koster.

PS! Vi bunkrer selvsagt det vi trenger til rekene o.a. på systemet i Strømstad før vi tar turen ut og fortøyer på Ekenes.

ÆDA-BÆDA FJELLFANTER!!

Lover å bade, og dere skal få full rapport og bilde av Mattis i det han skjærer vannflata med et lite plask etter et vakkert svalestup fra nedre saling!!

....oaaahhh :biggrin:
Mattis!

"90% av det jeg tjener bruker jeg på fluefiske, resten sløser jeg bort!"

#2 Anne

Ansvarlig redaktør | Fluefiske.net

• Fluefiske.net
  • 8279 Innlegg:
  • Skype-ID:fruluckyfly
  • Kjønn:Kvinne
  • Interesser:Fluefiske og fluebinding.
    Foto og lokalhistorie.
  • Favorittfiske:LAKS, sjøørret i elv og ørret

Skrevet 17. Apr 2011 - 23:31

Oj, det må en si. Håper været står deg bi. Det er meldt veldig bra!
Lykke til med fisket og slapp nå skikkelig av. Jobben er der før du aner det.

Håper du legger inn noen ertende bilder for fjellfanter – som drar til flate Jylland og prøver Skjern for en dag, gleder seg til dansk frokost og lav hjerneaktivitet. :thumbup:

God ferie!
Anne J. Backsæther – Fluefiske.net
Fluefiskeførkje
Fru Lucky Fly

Facebook: Facebook.com/fluefiskenet
Twitter: @fluefiskenet

'Alle dessa dagarna som kom och gick, inte visste jag at det var livet'
Stig Johansson, svensk poet

Laks: 10,8 kg | Laks på enhånds/switch: Ca 5,5 kg | ørret: 3,2 kg | Harr: Ca 1 kg | Abbor: Uhell | Skjell: 0,05 kg | Sjøørret i elv: Ca 2 kg | Sild: Ca 0,2 kg

Laksens Gang

#3 Mattis!

• Medlem
  • 1517 Innlegg:

Skrevet 18. Apr 2011 - 00:18

Vis innleggAnne, 17. Apr 2011 - 23:31, skrev:

Oj, det må en si. Håper været står deg bi. Det er meldt veldig bra!
Lykke til med fisket og slapp nå skikkelig av. Jobben er der før du aner det.

Håper du legger inn noen ertende bilder for fjellfanter – som drar til flate Jylland og prøver Skjern for en dag, gleder seg til dansk frokost og lav hjerneaktivitet. :thumbup:

God ferie!

Jobben min er å finne på opplevelsesprosjekter uten møte- og arbeidstid som regulerer livet. Neste mål er å parkere bilen på Fokstua og så vandre de 27km over til Grimsdalshytta i mai en gang. Null mennesker, men åpen hytte og retur til bilen i vårvarme mange uker før fjellfolket inntar de samme områdene. Uke 24: Orklafiske, og på hjemturen et par døgn alene aller øverst i Lågen/Lesja med 4er stanga. SÅÅÅÅÅ...: Færder, Skagen(festivalen) (med Mari), Læsø, Anholt, Gilleleje, Helsingør, Lousianna(Galleriet), København (more than a week) og så hjem igjen og innafor fyra på Torungen(Arendal) pr seil.Lukta av einer og norsk skog er eventyrlig når vi dropper ankeret på 3m bunn innerst i Hovekilen etter alle disse ukene sør i Skandinavia Og så... sørvest vind hele veien til vi runder Tønsberg Tønne noen dager seinere, pakker skuta og reiser hjem til seinsommerfiske etter ørreten øverst i Drammenselva og håpet om en laks i Lågen!!!

Huummmmm!

Dette innlegget har blitt endret av Mattis!: 18. Apr 2011 - 00:30

Mattis!

"90% av det jeg tjener bruker jeg på fluefiske, resten sløser jeg bort!"

1 brukere har lest denne tråden

0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere