Hei!
Skal en tur med mormor og bestefar til ett sted på østlandet, søskenbarnet mit må være med og han er liten så det må være ett sted som ikke er så langt ifra campingplass eller lingnede.
Jeg lurer på om noen har noen tilps til hvor vi bør dra, blir nok mest jeg som fisker og jeg praktiserer catch and reelease så dere bør ikke være redd for å miste noe fisk fra fiskeplassene deres :D Noen som har noen tips? Veldig taknemelig for svar! Ser etter vann med fin ørret og gode muligheter for å få fisk :D
Tips til ørretfiske
Startet av JMP, Jul 11 2011 16:15
1 svar i denne tråden
Skrevet 11. Jul 2011 - 16:15
Skrevet 11. Mar 2012 - 23:15
Hei!
Mange som er redde for å avsløre godplassene sine her mon tru? :D
Du har jo Halvorseth Camping her oppe i vakreste Sigdal, når vanna i trillemarka åpner byr det seg mye flotte muligheter.
Simoa, som renner ut fra Soneren og Kråkefjorden er åpen for fiske hele året, og du finner mye flotte stryk og høler nedetter. (mener det kun er November den er stengt, kan sjekke dersom det skulle friste.)
Mange som er redde for å avsløre godplassene sine her mon tru? :D
Du har jo Halvorseth Camping her oppe i vakreste Sigdal, når vanna i trillemarka åpner byr det seg mye flotte muligheter.
Simoa, som renner ut fra Soneren og Kråkefjorden er åpen for fiske hele året, og du finner mye flotte stryk og høler nedetter. (mener det kun er November den er stengt, kan sjekke dersom det skulle friste.)
1 brukere har lest denne tråden
0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere