Hei!
Mitt navn er Mischa og jeg er en 21 år gammel mann fra Amsterdam, Nederland.
Jeg har en kjæreste på Kongsberg, har vi vært sammen i 2 år nå i en lang avstand forhold. I disse to årene har jeg lært en god mengde norsk, men jeg kan ikke snakke det helt ennå. Jeg skriver dette budskapet ved hjelp av Google oversetter. Jeg er her for hele sommeren til slutten av august.
Jeg er en ivrig fisker, og jeg foretrekker fluefiske og jeg ser etter venner som deler den samme interessen for å gå for fisketurer!
Jeg har vært fisket i Lågen det meste, og jeg har fanget noe fisk, men jeg er sikker på at lokale folk her vet mye bedre fiskeplasser. Noen anbefalinger og tips for fiskeplasser er velkommen, og håper jeg å komme i kontakt med nye mennesker.
Dessverre Jeg forlot min bil i Amsterdam.
Jeg skal omfatte den engelske teksten her fordi jeg sikkert gjort noen feil hahaha!
Takk for lesing og ha det gott!
mischavandenburg@gmail.com
---------------------------------------
Hei!
My name is Mischa and I am a 21 year old guy from Amsterdam, the Netherlands.
I have a girlfriend in Kongsberg, we have been together for 2 years now in a long distance relationship. In those two years I have learned a good amount of Norwegian but I cannot speak it completely yet. I am writing this message with the help of Google Translate. I am here for the whole summer until the end of august.
I am an enthusiastic fisher and I prefer flyfishing and I am looking for friends that share this same interest to go for fishing trips!
I have been fishing in the Lagen mostly and I have caught some fish, but I am sure that the local people here know much better fishing spots. Any recommendations and tips for fishing places are welcome, and I hope to come into contact with new people.
Sadly I left my car back home in Amsterdam.
Thank you and goodbye!
Søker fiskevenn / looking for fishmates Kongsberg?
Startet av Mischa, Jul 24 2011 16:20
fiske venn orret fluefiske kongsberg
1 svar i denne tråden
1 brukere har lest denne tråden
0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere