Hei . Test det ut , og området har jo mange vann. Jeg har sjøl kun fisket der noen ganger tidlig mens isen enda ligger på vanna jeg fisker mest i, og jeg har fått fin fisk og sett stor.
Ville helt klart satset på overnattinger, spesielt under fjærmyggfiske så er det viktig og være ved vannet til enhver tid. Det kan feks blåse hele jævla dagen med plutselig kl 24 løyer vinden totalt og fisken vaker som idioter i 30 min når vinden starter igjen. Surt å sitte i bilen på vei hjem akkurat da

Når døgnfluene begynner er det litt enklere , klekkingene er stort sett alltid fra kl 10-15. Noen fine stille kvelder så blir det spinnerfall av ferdigparrede døgnfluer og fisken vaker på kvelden også
Siden du er i starten kan det være greit og prøve der, mulig du treffer andre lokale som fisker der og gir deg tips, og plutselig blir læringskurven din mye brattere
Sammenligne med Nordmarka er vannskelig , Nordmarka er mye større og har vann på mange høyder og ikke minst veldig forskjellig størrelser på vann.
Men også vanskeligere å bli kjent der, og stort sett ikke mulig å nå med bil.