Så denne filmen nu i kveld og ble veldig fascinert.
Er det noen som vet omtrent hvor i Danmark dette er filmet..? Spør pga. at jeg ser muligheten til å dra med fluestanga når man i ny og ne drar nedover til "det yndige land" på ferieturer osv med familien.
Da hadde det vært greit å vite om slike plasser slik at man kan skaffe seg feriebolig "tilfeldighvis" like i nærheten.
Salaren
Fly fishing for mullet
Startet av Salaren, Oct 05 2011 21:28
1 svar i denne tråden
Skrevet 05. Oct 2011 - 21:28
Salaren
Når det gjelder fiske så er aldri noe sikkert, unntatt en ting og det er at den som ikke fisker heller ikke får fisk.
Når det gjelder fiske så er aldri noe sikkert, unntatt en ting og det er at den som ikke fisker heller ikke får fisk.
Skrevet 05. Oct 2011 - 22:53
Har ikke sett filmen, men for en del år siden ferierte jeg i nærheten av liseleje. Oppdaget noen digre fisker som cruiset rundt på stranden. Rigget meg for fiske på kvelden, digre multer sannsynligvis opp mot 5-6 kg cruiset rundt på 30 cm grunt vann. Etter mye kasting og frustrasjon klarte jeg til slutt å kroke en av fiskene på en irrgrønn liten nymfe. Kjørte med lett utstyr, 3'er stang. Fisken hadde noen voldsomme utras, men etterhvert fikk jeg landet den. Vekta stoppet på akkurat 3 kg.
1 brukere har lest denne tråden
0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere