Hopp til innhold

* * * * * 1 Stemmer

Fly fishing for mullet

1 svar i denne tråden

#1 Salaren

• Medlem
  • 637 Innlegg:
  • Kjønn:Mann
  • Interesser:Fluefiske etter Laksefisk, Fluekasting og fluebinding. Natur og miljø, Kultivering, Biologisk mangfold, Naturvern, Energiøkonomisering
  • Favorittfiske:Sjø-ørret, Laks, Ørret, Fluefiske i Saltvann

Skrevet 05. Oct 2011 - 21:28

Så denne filmen nu i kveld og ble veldig fascinert.

Er det noen som vet omtrent hvor i Danmark dette er filmet..? Spør pga. at jeg ser muligheten til å dra med fluestanga når man i ny og ne drar nedover til "det yndige land" på ferieturer osv med familien.

Da hadde det vært greit å vite om slike plasser slik at man kan skaffe seg feriebolig "tilfeldighvis" like i nærheten.

Salaren
Salaren

Når det gjelder fiske så er aldri noe sikkert, unntatt en ting og det er at den som ikke fisker heller ikke får fisk.

#2 Høyem

• Medlem
  • 147 Innlegg:
  • Kjønn:Mann

Skrevet 05. Oct 2011 - 22:53

Har ikke sett filmen, men for en del år siden ferierte jeg i nærheten av liseleje. Oppdaget noen digre fisker som cruiset rundt på stranden. Rigget meg for fiske på kvelden, digre multer sannsynligvis opp mot 5-6 kg cruiset rundt på 30 cm grunt vann. Etter mye kasting og frustrasjon klarte jeg til slutt å kroke en av fiskene på en irrgrønn liten nymfe. Kjørte med lett utstyr, 3'er stang. Fisken hadde noen voldsomme utras, men etterhvert fikk jeg landet den. Vekta stoppet på akkurat 3 kg.

1 brukere har lest denne tråden

0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere