Hopp til innhold

- - - - -

Friluftsfjorden på Facebook

6 svar i denne tråden

#1 salar

• Medlem
  • 537 Innlegg:
  • Kjønn:Mann

Skrevet 30. Oct 2011 - 21:58

http://www.facebook....friluftsfjorden

Håper mange vil ta turen innom og gi oss sin støtte..

Friluftsfjorden!!

Dette innlegget har blitt endret av salar: 05. Feb 2012 - 22:52

En fisk på kroken er bedre enn..................

#2 jamiehout

• Medlem
  • 5 Innlegg:

Skrevet 02. Nov 2011 - 06:59

nice :wink:

#3 salar

• Medlem
  • 537 Innlegg:

Skrevet 05. Feb 2012 - 22:57

Det er ikke mange som vil ofre ett par tastetrykk på oss. Det kan naturligvis bety at de aller,aller fleste synes dagens forvaltning av fjorden er topp. Da burde de absolutt gå inn å forsvare den. Men debatt blir vel for slitsomt/avslørende??

Friluftsfjorden!!

#4 Ken Guru

• Medlem
  • 195 Innlegg:
  • Interesser:Liv og leven, folk og fisk!
  • Favorittfiske:Natriumhypokloritt skrått medstrøms!!!

Skrevet 06. Feb 2012 - 17:55

Jeg synes tiltaket er veldig bra, men jeg er ikke like fornøyd med den der fjesboka og den type selvutleverende forumsaktivitet som man dynges ned med der...
-Men kanskje jeg burde finne et bruksområde jeg skjønner poenget med og begynne å bruke sånne sosiale medier litt mer. (Lover å sjekke det ut neste kvartal hvis jeg ikke er på facebook'en min igjen før den tid da.)

#5 svensvik

• Støttemedlem
  • 854 Innlegg:
  • Favorittfiske:Laks

Skrevet 06. Feb 2012 - 18:24

Var innom, leste litt og trykte liker. Selv om jeg egentlig ikke har noe forhold til Oslofjorden. En kan bruke Facebook til det en selv vil. Her er et eks hentet derfra som viser hvordan en kan drive fiske når elva er frosset.

Vedlagt(e) fil(er)

#6 salar

• Medlem
  • 537 Innlegg:

Skrevet 06. Feb 2012 - 21:07

Mitt kjennskap til hvordan man lager en god facebookside er lik null så det kan være grunnen til at det du kaller selvutleverende forumsaktivitet florerer Ken Guru. Men kom med innspill for dem er det alt for få av.
Man trenger ikke å bo rundt Friluftsfjorden for å støtte den. Det finnes mange andre steder i Norge som kan trenge vern og et pilotprosjekt eller tre er bra.
Dette står på fb siden til NJFF som oppfølger til presentasjonen av Friluftsfjorden " Norges Jeger- og Fiskerforbund (NJFF) i ønsker initiativet til Friluftsfjorden velkommen, og håper vi alle kan bidra på med gode innspill til felles mål. Her er vi enig i mye, og tar gjerne et skritt videre angående konseptet friluftsfjorden og håper vi kan ha en konstruktiv dialog videre også." Veldig positivt fra en organisasjon med mer enn 120 000 medlemmer. Vi er på rett vei.

Friluftsfjorden!!

#7 Ken Guru

• Medlem
  • 195 Innlegg:
  • Interesser:Liv og leven, folk og fisk!
  • Favorittfiske:Natriumhypokloritt skrått medstrøms!!!

Skrevet 11. Feb 2012 - 13:16

Vis innleggsvensvik, 06. Feb 2012 - 18:24, skrev:

Var innom, leste litt og trykte liker. Selv om jeg egentlig ikke har noe forhold til Oslofjorden. En kan bruke Facebook til det en selv vil. Her er et eks hentet derfra som viser hvordan en kan drive fiske når elva er frosset.

Du har helt rett i at den sikkert kan brukes til hva man vil...-men det blir da dessverre til at jeg bruker den veldig sjeldent, men kanskje jeg kan lære meg å filtrere alt jeg oppfatter som støy der. Siden det later til at facebook kan bli en betydelig del av statsmakta så bør jeg vel egentlig benytte mulighetene. Skal selvsagt gi kudos så snart jeg tør åpne boka igjen. (Profilen min og tilhørende yahoo ble kapret i høst en gang, og jeg merka det ikke før midten av desember. Da hadde logget på i Pakistan, Bolivia, Ukraina, Spania, Romania og flere land jeg aldri har vært i.

Disse oslofjordingene er gale! Labber ut til iskantene og fisker selv om det gynger og bølger når danskebåtene siger forbi. (Skulle aldri solgt tørrdrakten da jeg droppet dykkinga!)

1 brukere har lest denne tråden

0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere