Det "gamle" Fluefiske.net vil fortsatt ligge i Joomla, for at linker i forumet og på andre sider skal fungere. Disse skal vi også etter hvert rydde, men det vil bli tatt over tid. Først når dagens versjon av Fluefiske.net ingen lenger er til nytte, fjerner vi det.
Skrevet 07. Nov 2011 - 12:16
Det "gamle" Fluefiske.net vil fortsatt ligge i Joomla, for at linker i forumet og på andre sider skal fungere. Disse skal vi også etter hvert rydde, men det vil bli tatt over tid. Først når dagens versjon av Fluefiske.net ingen lenger er til nytte, fjerner vi det.
Fluefiskeførkje
Fru Lucky Fly
Facebook: Facebook.com/fluefiskenet
Twitter: @fluefiskenet
'Alle dessa dagarna som kom och gick, inte visste jag at det var livet'
Stig Johansson, svensk poet
Laks: 10,8 kg | Laks på enhånds/switch: Ca 5,5 kg | ørret: 3,2 kg | Harr: Ca 1 kg | Abbor: Uhell | Skjell: 0,05 kg | Sjøørret i elv: Ca 2 kg | Sild: Ca 0,2 kg
Laksens Gang
Skrevet 18. Nov 2011 - 22:24
Da har vi lagt over Fluefiske.net. Joomla er en saga blott og fra nå ligger vi på WordPress. Jeg håper dere liker den nye forsiden.
Det er noen endringer, til det bedre håper vi:
- Flere saker på forsiden, dvs. innen flere kategorier.
- Mye jevnere oppdatering av artikler, nyheter og nye fluemønstre.
- Mer oppdatert.
- Utvidet meny.
- Nye saker oppdateres nå med tråder i i det forumet det hører hjemme.
Vi har også slått sammen noen forum, ryddet noe opp og flyttet litt tråder. Håper det gjør forumet oversiktelig.
Er det noe, vil dere si noe, mener dere noe, vil dere melde tilbake til oss? - Vi setter pris på det!
Blogger du, har du bildegalleri, vil du skrive; send meg eller Filip en e-post: ajb@fluefiske og fb@fluefiske.net.
Go' fredda
Fluefiskeførkje
Fru Lucky Fly
Laks: 10,8 kg | Laks på enhånds/switch: Ca 5,5 kg | ørret: 3,2 kg | Harr: Ca 1 kg | Abbor: Uhell | Skjell: 0,05 kg | Sjøørret i elv: Ca 2 kg | Sild: Ca 0,2 kg
Laksens Gang
Skrevet 18. Nov 2011 - 22:52
Anne, 18. Nov 2011 - 22:24, skrev:
Da har vi lagt over Fluefiske.net. Joomla er en saga blott og fra nå ligger vi på WordPress. Jeg håper dere liker den nye forsiden.
Det er noen endringer, til det bedre håper vi:
- Flere saker på forsiden, dvs. innen flere kategorier.
- Mye jevnere oppdatering av artikler, nyheter og nye fluemønstre.
- Mer oppdatert.
- Utvidet meny.
- Nye saker oppdateres nå med tråder i i det forumet det hører hjemme.
Vi har også slått sammen noen forum, ryddet noe opp og flyttet litt tråder. Håper det gjør forumet oversiktelig.
Er det noe, vil dere si noe, mener dere noe, vil dere melde tilbake til oss? - Vi setter pris på det!
Blogger du, har du bildegalleri, vil du skrive; send meg eller Filip en e-post: ajb@fluefiske og fb@fluefiske.net.
Go' fredda
Tja . forsiden er sperret , dere burde kanskje begynne med å fikse det .
Forøvrig synes jeg kjøp og salg siden utenfor forumet er en elendig ide
Only an extraordinary person would risk being outsmarted by a creature often less than twelve inches long, over and over again
Skrevet 18. Nov 2011 - 23:32
Tja, du var vel inne akkurat da vi rettet en bug.
Inne nå?
Fluefiskeførkje
Fru Lucky Fly
Laksens Gang
Skrevet 19. Nov 2011 - 09:30
Men akkurat nå fikk jeg ikke sitert deg på forrige innlegg ? noe bug der ?
Veit jeg har nevnt kjøp og salg før, men ideen har ikke blitt noe bedre selv om jeg har gitt det ei uke.
Only an extraordinary person would risk being outsmarted by a creature often less than twelve inches long, over and over again
Skrevet 19. Nov 2011 - 14:48
lars p, 19. Nov 2011 - 09:30, skrev:
At du ikke fikk sitert meg på forrige innlegg, må være noe annet. Vi har slått sammen 4-6 forum til færre. Intet annet av innstillinger.
Fluefiskeførkje
Fru Lucky Fly
Laksens Gang
Skrevet 19. Nov 2011 - 15:25
Anne, 19. Nov 2011 - 14:48, skrev:
At du ikke fikk sitert meg på forrige innlegg, må være noe annet. Vi har slått sammen 4-6 forum til færre. Intet annet av innstillinger.
Selvsagt blir det mange annonser nå , dere har jo oppfordret folk til å legge inn gamle annonser på nytt igjen jo . Se heller på hvor mange visninger de nye har, er svært liten andel har over 50 visninger . Men ett par av de siste annonsene som blei lagt inn i gamle delen 10 og 11 november har ca 200 visninger
Bilder er jo opp til dere, er det mulig og laste opp så gjør jo folk det.
Er godt mulig noen synes det er lettere å finne noe pga oppdelingen, men det er mye vanskeligere å se om det kommer nye annonser og hvem av annonsene du har faktisk sett
Søkemotoren i kjøp og salg er også litt rusten , søkte på Abel , første annonsen den viste var en Bergans sekk
Nå virker ihvertfall sitering igjen
Skrevet 19. Nov 2011 - 15:55
Skrevet 19. Nov 2011 - 16:33
Fluebinding, fluemønstre ligger ikke skjult. Ingenting skal ligge skjult.
Filip er tilkalt
Fluefiskeførkje
Fru Lucky Fly
Laksens Gang
Skrevet 19. Nov 2011 - 18:37
Skrevet 19. Nov 2011 - 19:44
Forumet henter nye annonser via RSS, som oppdateres hvert 30. minutt, og hver annonse blir en egen tråd.
Vi ønsker at alle diskusjoner om varen skal skje i det nye bruktmarkedet. Innleggene i det nevnte forumet blir låste, men synlige for alle.
@ nobody: har åpnet fluebindingsforumene for gjester også. De kan dermed glede seg over alle kreasjonene.
Skrevet 20. Nov 2011 - 11:34
Filip, 19. Nov 2011 - 19:44, skrev:
Fortsatt må man være inlogget for å kunne se bilder. Altså gjester kan fortsatt ikke se kreasjoner skapt/ lastet opp av forumsmedlemmene.
Skrevet 21. Nov 2011 - 16:27
Ellers er det bare bra..
Skrevet 21. Nov 2011 - 23:29
royken, 21. Nov 2011 - 16:27, skrev:
Ellers er det bare bra..
Jo, det skal gå. Du kan bla deg fram til annonsen din, f.eks. ved å klikke på profilnavnet ditt øverst i menyen på forumet, og gå til "Mine annonser". Da vil du få opp annonsene du har lagt ut. Der kan du gå inn og endre på dem.
Skrevet 27. Nov 2011 - 10:25
Et annet innspill er alle "nyhetene" som postes på forumet, greit å få med seg men kunne man samlet det i en egen meny? Lite dialog i disse postene selv om de er informative og greie.
Noen innspill bare:)
Skrevet 27. Nov 2011 - 11:24
Jeg er løpende på utkikk etter en god enhånds stang som skal brukes lite, og som derfor ønskes kjøpt til lavest riktig pris. Nå kan jeg i helgene gå inn på "kjøp og salg," få opp stenger og i ro og mak se gjennom disse. Slik jeg gjør akkurat nå.
Slik det er lagt til rette nå, hvor det er eget forum for kjøp og salg og salgs-/kjøpsnyhetene også kommer opp i dette forumet, tenker jeg de som er ute i ærendene kjøp eller salg er romslig tilgodesett.
Dette innlegget har blitt endret av svensvik: 27. Nov 2011 - 11:50
Skrevet 04. Feb 2012 - 16:02
Filip, 19. Nov 2011 - 19:44, skrev:
Forumet henter nye annonser via RSS, som oppdateres hvert 30. minutt, og hver annonse blir en egen tråd.
Vi ønsker at alle diskusjoner om varen skal skje i det nye bruktmarkedet. Innleggene i det nevnte forumet blir låste, men synlige for alle.
@ nobody: har åpnet fluebindingsforumene for gjester også. De kan dermed glede seg over alle kreasjonene.
Kan fortsatt ikke se bilder av fluer uten å være inlogget.
1 brukere har lest denne tråden
0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere