Noen her inne som vet hva som skjedde med LTS Across stangen? Fikk testet den så vidt med en across line og det virket jo som en kannon kombo men så kom den aldri? Ikke at jeg veldig ofte fisker så lange og tunge stenger men den siste tidens overdrevet fokus på langliner får jo fantasien til å blomstre...
Anyone?
Hva skjedde egentlig med LTS Across stanga?
Startet av MariusN, Jan 15 2012 11:09
7 svar i denne tråden
Skrevet 15. Jan 2012 - 11:18
Forstår det som at du ønsker en slik i arsenalet ditt men ikke får tak i så litt søking så fant jeg en til deg 
Løp og kjøp
http://www.ebay.com/...=item564807b5b2
Salaren
Løp og kjøp
http://www.ebay.com/...=item564807b5b2
Salaren
Salaren
Når det gjelder fiske så er aldri noe sikkert, unntatt en ting og det er at den som ikke fisker heller ikke får fisk.
Når det gjelder fiske så er aldri noe sikkert, unntatt en ting og det er at den som ikke fisker heller ikke får fisk.
Skrevet 15. Jan 2012 - 11:42
Har lett etter en "flat" og rolig stang som da kunne være velegnet for meg og tunge synkeliner. Bestilte derfor en Across som etter beskrivelser skulle være tilnærmet slik jeg ønsket en dertil ny stang i mai/juni 2011. Det viste seg at den aldri kom til Norge fra Korea. Så jeg kjøpte en 14.6 Explosive der og da i stedet. Den er ørlite raskere, men ikke så mye at det betyr noe. Fargen er ergentlig (for meg) det eneste vågede.
Loop (og dermed) lts har vel hatt en hard tørn en stund. Slik jeg forstår det, ryddes det opp disse tingene for tiden. Dermed blir vel det hele mer forutsigbart for slike som meg som av og til bruker disse produktene.
Loop (og dermed) lts har vel hatt en hard tørn en stund. Slik jeg forstår det, ryddes det opp disse tingene for tiden. Dermed blir vel det hele mer forutsigbart for slike som meg som av og til bruker disse produktene.
Dette innlegget har blitt endret av svensvik: 15. Jan 2012 - 11:43
Skrevet 15. Jan 2012 - 11:46
Hehe, nei nei nei! Så denne og fikk meg til å undre... Hørte rykter om at man ikke ble fornøyde med oppbyggingen av stanga synes derfor det var litt rart å se et nytt eksemplar til salgs!
Dette innlegget har blitt endret av MariusN: 15. Jan 2012 - 11:52
Skrevet 15. Jan 2012 - 12:02
"Mr. Across" himself er jo et forumsmedlem, så hvorfor ikke håpe på at han gir litt info om denne. Lina hans ser ut til å ha fått nytt navn i det nye Loop, om det ikke bare er en kopi svenskene har? Kanskje orginalen fortsatt lever i beste velgående, og blir fortsatt tilgjengelig i 2012.
Skrevet 15. Jan 2012 - 20:18
Når det gjelder Across-stanga så ble vel den offer for pengemangel i Lts.Prototypen ble ihvertfall helt nydelig. Og Across-lina eksisterer som ren flyt.
Kan vel si så mye som at det blir både stang og liner med sinkspiss før sommeren.Pluss at det vil komme mange andre hyggelige nyheter fra Lts.
Ble litt dumt at produktene ligger ute for salg,både på sia mi og div. andre.Dette skyldes at mange forhandlere gikk og venta på disse produktene som aldri kom.
Som den gode mann Svensvik antyder: Det har nok vært en hard tørn. Men det ser ut som det løser seg etter hvert.
Kan vel si så mye som at det blir både stang og liner med sinkspiss før sommeren.Pluss at det vil komme mange andre hyggelige nyheter fra Lts.
Ble litt dumt at produktene ligger ute for salg,både på sia mi og div. andre.Dette skyldes at mange forhandlere gikk og venta på disse produktene som aldri kom.
Som den gode mann Svensvik antyder: Det har nok vært en hard tørn. Men det ser ut som det løser seg etter hvert.
Skrevet 11. Apr 2012 - 20:06
Prøvde stanga i går. Den var prototypen med brun farge. For en stang. Byta vi forskjellige klumper og den takla alt mulig, utmerket. En fiskestang og kastekanon samtidig. Bra jobba LTS.
1 brukere har lest denne tråden
0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere