Bildevedlegg i innlegg
Skrevet 14. Mar 2005 - 22:29
Det står greit beskrevet når du skal skrive innlegg hvordan du legger ved et bilde, du klikker på browse og blar deg fram til bildet på harddisken din.
Du kan også legge en kommentar til bildet.
Det er for tiden mulig å legge til 2 bilder pr. innlegg, med en maks filstørrelse på 512KB per bilde.
Send oss en PM eller mail hvis noe er uklart!
Skrevet 09. Apr 2005 - 15:15
"I believe that the solution to any problem - work, love, money, whatever - is to go fishing, and the worse the problem, the longer the trip should be." (John Gierach, selvsagt)
Skrevet 09. Apr 2005 - 16:34
Skrevet 09. Apr 2005 - 17:02
Skrevet 02. Jul 2007 - 22:07
Skrevet 25. Oct 2007 - 15:25
De er litt store-hvordan få ned størrrelsen ?
Skrevet 25. Oct 2007 - 16:02
For å få ned størrelsen på fila kan du enten ta ned størrelsen på bilde (bredde og høyde) eller ta ned oppløsningen, eller begge deler.
Nederst til høyre under vinduet du skriver innlegget i, er det et felt med "Bla igjennom". Der finner du fila på HD'en, klikker Uppload (blir norsk tekst der også snart). Over har du "Behandle..." Klikk og dra ned på den fila du vil sette inn, til venstre er det tre tegn - det første er "sett inn" - og bildet settes inn i innlegget der markøren din sto.
Fluefiskeførkje
Fru Lucky Fly
Facebook: Facebook.com/fluefiskenet
Twitter: @fluefiskenet
'Alle dessa dagarna som kom och gick, inte visste jag at det var livet'
Stig Johansson, svensk poet
Laks: 10,8 kg | Laks på enhånds/switch: Ca 5,5 kg | ørret: 3,2 kg | Harr: Ca 1 kg | Abbor: Uhell | Skjell: 0,05 kg | Sjøørret i elv: Ca 2 kg | Sild: Ca 0,2 kg
Laksens Gang
Skrevet 25. Oct 2007 - 20:13
J
Skrevet 25. Oct 2007 - 22:02
Når du er i meldingen din, trykk "Reply". Du får da opp en boks der du skal skrive blablabla i. Rett under den boksen du skriver i er det en rubrikk som heter "Vedlegg". Til høyre i denne rubrikken er det en blank boks med knappen "Bla gjennom..." ved siden av. Trykk på denne knappen. Du får nå opp en navigatør som du bruker for å hente filer fra din egen HD. Finn filen du vil legge ut, pass på at denne ikke overskrider størrelsesbegrensninger. Trykk så på den grønne UPLOAD-knappen. Vent litt. Post så din PM...
Det samme gjelder for innlegg i forumet.
Capiche?
www.joakimandreassen.com
A circle is the reflection of eternity. It has no beginning and it has no end.
- Maynard James Keenan
Skrevet 25. Oct 2007 - 22:10
Kanskje " leifm " er i en annen kategori.
Jeg så dette selv når jeg skulle legge ut bilde i en tråd.
Vet at det funker bl.a. i fluebinding.......
Skrevet 25. Oct 2007 - 22:12
silver and grey, 25. Oct 2007, 23:10, skrev:
Kanskje " leifm " er i en annen kategori.
Jeg så dette selv når jeg skulle legge ut bilde i en tråd.
Vet at det funker bl.a. i fluebinding.......
Skrevet 25. Oct 2007 - 23:00
Man må bare passe på å bruke "Add reply"-knappen i bunnen.
www.joakimandreassen.com
- Maynard James Keenan
Skrevet 25. Oct 2007 - 23:05
Joakim, 26. Oct 2007, 00:00, skrev:
Man må bare passe på å bruke "Add reply"-knappen i bunnen.
For eksempel i denne tråden virker det ikke !!
Skrevet 25. Oct 2007 - 23:29
Det er enkelte kategorier som ikke er åpnet for opplastning av bildevedlegg. Som feks. her i teknisk support, og "Nytt fra Fluefiske.net" med et par flere...
Men i kategorien hvor det vil være naturlig å poste et bilde av en 28kg laks, skal det være mulig å poste bilder.
www.joakimandreassen.com
- Maynard James Keenan
Skrevet 04. Dec 2007 - 09:56
Joakim, 26. Oct 2007, 01:29, skrev:
Men i kategorien hvor det vil være naturlig å poste et bilde av en 28kg laks, skal det være mulig å poste bilder.
Ahaa, da føler jeg meg plutselig ikke så dum som jeg gjorde for et minutt siden, mens jeg nytteløst forsøkte å legge til et bilde kategorien Fluekasting.
Kan det være en idè å åpne denne kategorien også for bildevedlegg?
Jeg merker ofte selv at det kan være vanskelig å beskrive kastebevegelser eller buktformer, slik at alle andre skjønner hva jeg mener. Det er typiske situasjoner der man virkelig kan si at "et bilde sier mer enn 1000 ord"!
Skrevet 04. Dec 2007 - 10:13
Tom Larsen, 4. Dec 2007, 09:56, skrev:
Fluefiskeførkje
Fru Lucky Fly
Facebook: Facebook.com/fluefiskenet
Twitter: @fluefiskenet
'Alle dessa dagarna som kom och gick, inte visste jag at det var livet'
Stig Johansson, svensk poet
Laks: 10,8 kg | Laks på enhånds/switch: Ca 5,5 kg | ørret: 3,2 kg | Harr: Ca 1 kg | Abbor: Uhell | Skjell: 0,05 kg | Sjøørret i elv: Ca 2 kg | Sild: Ca 0,2 kg
Laksens Gang
1 brukere har lest denne tråden
0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere