Hei,
Jeg har problemer med å benytte "marker alle temaer som lest" funksjonen i forumet. Trykker på denne linken og får melding tilbake om at alle temaer er markert som lest og går tilbake til forumet - der er det ingen endring.
Har prøvd dette flere ganger og samme "feilen" oppstår.
Noen flere som har opplevd dette, eller er det bare meg som knoter.. :-?
Mvh
Per
"Marker alle temaer som lest" - virker dårlig?
Startet av trout10, Apr 11 2005 11:33
8 svar i denne tråden
Skrevet 11. Apr 2005 - 11:33
Skrevet 11. Apr 2005 - 12:07
Har ikke hørt om dette fenomenet før nei. Prøv å slett temp-filer og cookies, logg deg inn på forumet på nytt og se om det hjelper.
Hatchhiker
www.joakimandreassen.com
A circle is the reflection of eternity. It has no beginning and it has no end.
- Maynard James Keenan
www.joakimandreassen.com
- Maynard James Keenan
Skrevet 11. Apr 2005 - 12:38
Hei Joakim,
Takk for gode tips, har utført alle samt sletting av loggen etc og startet både maskin og IE på nytt. Dessverre skjer det samme igjen.
Dette er litt merkelig da det skjer både på jobbmaskinen (jeg surfer jo ikke i arbeidstiden da...
) og maskinen hjemme.
Men hvis det kun er meg dette skjer med, skal vi ikke legge noen ressurser i dette. Klarer meg fint uten, selv om det er en kjekk måte å se nye innlegg som kommer.
Takk
Per
Takk for gode tips, har utført alle samt sletting av loggen etc og startet både maskin og IE på nytt. Dessverre skjer det samme igjen.
Dette er litt merkelig da det skjer både på jobbmaskinen (jeg surfer jo ikke i arbeidstiden da...
Men hvis det kun er meg dette skjer med, skal vi ikke legge noen ressurser i dette. Klarer meg fint uten, selv om det er en kjekk måte å se nye innlegg som kommer.
Takk
Per
Skrevet 11. Apr 2005 - 12:44
Funker fint her. Du har prøvd å trykke "oppdater" etterpå også?
Skrevet 11. Apr 2005 - 13:01
Sitat
Hei,
Jeg har problemer med å benytte "marker alle temaer som lest" funksjonen i forumet. Trykker på denne linken og får melding tilbake om at alle temaer er markert som lest og går tilbake til forumet - der er det ingen endring.
Mvh
Per
Mvh
Per
Her vært borti det samme selv. Ikke hver gang, men noen ganger.
Skrevet 11. Apr 2005 - 13:01
Jepp,
Både oppdater, laste på nytt, starte på nytt, starte maskin på nytt.
Detta var da merkelig...er ikke helt knotpeis på data...men men.. :-?
Kanskje ikke FFN liker meg helt....
Har da ikke fisket mer mark eller kasta jønn i elva heller...
Per
Både oppdater, laste på nytt, starte på nytt, starte maskin på nytt.
Detta var da merkelig...er ikke helt knotpeis på data...men men.. :-?
Kanskje ikke FFN liker meg helt....
Har da ikke fisket mer mark eller kasta jønn i elva heller...
Per
Skrevet 12. Apr 2005 - 18:50
I dag opplevde jeg det også, men jeg hadde 7-8 faner fra FFN åpne. Kan det være problemet? Bruker Firefox.
Skrevet 12. Apr 2005 - 19:21
Med firefox må du ikke ha mer enn ett forumvindu åpent om gangen. Da blir det problemer med visning av nye innlegg. Det samme skjer med explorer til en viss grad, men hos meg er det helt klar firefox som er mest ømfindtlig for dette.
Et annet problem som bare oppstår med firefox og visning av nye innlegg er når jeg kanskje har latt pcen stå på med forumet oppe over en lengre periode. Når jeg da kommer tilbake til pcen og oppdaterer forumet, vises ikke nye innlegg.
Et annet problem som bare oppstår med firefox og visning av nye innlegg er når jeg kanskje har latt pcen stå på med forumet oppe over en lengre periode. Når jeg da kommer tilbake til pcen og oppdaterer forumet, vises ikke nye innlegg.
Hatchhiker
www.joakimandreassen.com
- Maynard James Keenan
www.joakimandreassen.com
- Maynard James Keenan
Skrevet 12. Apr 2005 - 20:16
Sitat
skjer med explorer også
Lars P
Only an extraordinary person would risk being outsmarted by a creature often less than twelve inches long, over and over again
Only an extraordinary person would risk being outsmarted by a creature often less than twelve inches long, over and over again
1 brukere har lest denne tråden
0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere