Går det an å bli pålogget automatisk når jeg kommer inn på fluefiske.net?
Har prøvd å klikke på der hvor det står "automatisk pålogging" eller noe sånt, men et skjer ingenting.
Automatisk pålogging
Startet av P.G., Apr 24 2005 11:38
2 svar i denne tråden
Skrevet 24. Apr 2005 - 11:38
Petter Granheim.
Skrevet 24. Apr 2005 - 11:58
Skal være et alternativ når man logger inn, da skal det være mulig å velge"husk meg" så kommer man aut inn neste gang. Et annet spm til ADM : Her er det noe muffens. Nå man logger inn så ser det ut til at de forum som er lest lagres i forhold til hvilken maskin man er på. Var på FF i formiddag hjemme, når jeg nå logger på på jobben kommer det opp forum som ulest,selv om jeg positivt vet jeg var inne der hjemme. Dette må det vel kunne ryddes opp i ?????
Unum sed leonum
Skrevet 12. Oct 2005 - 07:37
Rypekongen, 24 Apr 2005 10:58, skrev:
Skal være et alternativ når man logger inn, da skal det være mulig å velge"husk meg" så kommer man aut inn neste gang. Et annet spm til ADM : Her er det noe muffens. Nå man logger inn så ser det ut til at de forum som er lest lagres i forhold til hvilken maskin man er på. Var på FF i formiddag hjemme, når jeg nå logger på på jobben kommer det opp forum som ulest,selv om jeg positivt vet jeg var inne der hjemme. Dette må det vel kunne ryddes opp i ?????
Det er fordi lokal maskin "husker" sidene du har besøkt. Dette blir som regel lagret i cookies/tempfilene dine.
Selvstendig fisker
1 brukere har lest denne tråden
0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere