Jeg har sendt noen PM`er som jeg har en mistanke om at ikke har kommet frem i det hele tatt
Sending av PM
Startet av no_fish, May 12 2005 18:14
2 svar i denne tråden
Skrevet 12. May 2005 - 18:14
Hvordan ser man nå at mottakeren faktisk har fått meldingen nå? Før dere la om softwaren så låg meldingen i "Utboksen" inntil den ble lest...da ble den flyttet til "sendte meldinger". Nå så har vi vel ikke noen slik "sjekk" lengre?
Jeg har sendt noen PM`er som jeg har en mistanke om at ikke har kommet frem i det hele tatt
Mvh
*** no_fish ;) ***
" It`s hope in a hanging snore" - N.A. Eggen
*** no_fish ;) ***
Skrevet 12. May 2005 - 18:21
no_fish, 12 May 2005 19:14, skrev:
Hvordan ser man nå at mottakeren faktisk har fått meldingen nå? Før dere la om softwaren så låg meldingen i "Utboksen" inntil den ble lest...da ble den flyttet til "sendte meldinger". Nå så har vi vel ikke noen slik "sjekk" lengre?
Du må klikke på "Spor melding" hvis du vil vite om den har blitt lest. Dette gjør du i samme vinduet som du skriver PM'en. Kryss av nede ved knappen "Send PM".
For å ha en kopi i utboksen, må du også huke av for dette.
Skrevet 13. May 2005 - 08:10
Filip, 12 May 2005 18:21, skrev:
Du må klikke på "Spor melding" hvis du vil vite om den har blitt lest. Dette gjør du i samme vinduet som du skriver PM'en. Kryss av nede ved knappen "Send PM".
OK, tusen takk.
Mvh
*** no_fish ;) ***
*** no_fish ;) ***
1 brukere har lest denne tråden
0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere